بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تساوي پر گل ايران برابر تونس

تيم ملي فوتبال ايران از ساعت 21 در  مجارستان به ديدار تيم تونس رفت که اين بازي با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.
محمدرضا خلعتبري در دقيقه 54 و محمد قاضي در دقيقه 60 براي ايران گلزني کردند و  در دقيقه 56 عمار جمر  و ايسامه جمعه در دقيقه 83 گل هاي تونس را به ثمر رساندند تا تيم کي روش بازي برده را با مساوي عوض کند.
از نکات جالب اين بازي حضور دو بازيکن دو رگه در ترکيب تيم ملي ايران بود. اميد نظري اولين بازي اش را براي ايران انجام داد و  تا دقيقه 78 هم در ترکيب ايران حضور داشت و اشکان دژاگه که پيش از اين نيز براي ايران بازي کرده بود در ترکيب قرار گرفت. رضا قوچان نژاد ديگر دورگه تيم ملي ايران امشب بازي نکرد. وي در باشگاه هاي بلژيک توپ مي زند.

تيم ملي در دو نيمه تقريبا با دو ترکيب متفاوت به ميدان رفت. در نيمه اول علي کريمي کاپيتان بود و در نيمه دوم جواد نکونام بازوبند را بر بازو بست.تيم ملي براي برگزاري اردويي تدارکاتي راهي مجارستان شده است.ملي پوشان خود را براي بازي  مقابل لبنان در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 آماده مي کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 5 / 1391برچسب:تیم ملی ایران,بازی تدارکاتی,تساوی,تیم ملی تونس,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com